30 Temmuz 2012 Pazartesi

DEĞİŞİM ZAMANI..

Önemli olan neyi başarmak istediğiniz ve elbet ne kadar başarmak istediğiniz.
Her şeyi her zaman başaramazsınız tabi ki. 
En iyi anne, en iyi iş kadını, en iyi evlad, en iyi öğretmen, olamam.

Başarı bir süreçtir. Ama inanın başarıya ulaşmak kolaydır. Kolay olmayan başarılı olmaya devam etmektir.
Hedefiniz yoksa da koşarsınız. Herkes koşuyordur. Ama nereye ve neden koştuğunuzu bilemezsiniz.  Ah çok yoruldum çok koştum. Ama nereye koştum?
Nereye gittiğini bilmeyen bir kaptana hangi rüzgar yardım eder?
Artık değişim zamanı geldi bence.

Buradasınız demek ki hayatınızda bir şeylerin değişmesini istiyorsunuz.  Değişim dönüşümdür.

 Hayatınızın bir kısmında bir şey değiştiğinde diğer yerlerde de değişim başlamış olur.
Bunun için radikal kararlar almak gerekir.
Radikal karar cesaret gerekir.

Kimler radikal karar alabilirim ben diyebiliyor
Kimler ben cesurumdur diyebiliyor…

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder