3 Ağustos 2013 Cumartesi

ETTİ 13 GELDİ 14...



Kendimle bir gurur duyasım var bugün...Tam 13 oldu dün.. bugün 14. de sıra.. ne bu kitap... ne kadar zamanda ? ortalama 1,5 ayda... bu ne hırs dedim kendi kendime bu ne açlık... bir gece başlıyorsam kitaba ertesi akşam bilemediniz diğer akşam kesin diğerine başlanmış oluyor.. ha kitaplarda öyle 50 - 100 sayfalık değil ... bazıları 600 - 700 bile var yani. Lütfen.

Nasıl yapıyorum bilmiyorum .. Bir kere dolmuşlar kesin okuma zamanlarım.. her sabah evden ofise her akşam ofisten eve dönüş de mutlaka okuyorum sayfalarca.. (bakmayın yolum saatlerce değil sadece dakikalarca ) eğer heyecanlı bir noktada ise kesin dolmuştan indiğimdede okumaya devam ediyorum. Nasıl yürüyorsun diyorlar.. Eee satıra bakarken önümü de görebiliyorum diyorum. Siz sadece okuduğunuz kelimeye mi bakıyorsunuz...

Evde genel karşılama çocuklarla ilgilenme oyun, yemek faslından sonra belki çay ve sigaraya ( hı! ne dedim siz bunu okumamış olun ben de yazdığımı fark etmemiş gibi davranayım en iyisi )eşlik eden bir kaç sayfa daha olabiliyor, elbet çocuklar buna izin verirlerse... sonra böcüğün uykusu geliyor sütler hazırlanıyor... böcük alıyor sütünü yatağın bir kenarına ben alıyorum kitabımı diğer kenara.. öpüşüp iyi uykular faslından sonra o sütünü içerken kucaklıyor uykunun uzun kolları onu sevgiyle, ben severken böcüğün gıdıklarını (ayaklarını) bırakıyorum kendimi sayfaların büyülü dünyasına....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder