10 Eylül 2013 Salı

ÖĞRETMENİM !!!

Özellikle mesleğine yeni başlayan öğretmenlerimin hatta üniversite tercihinde öğretmenlik isteyenlerin okumasını istiyorum bu yazıları. Ne istiyorlar,  ne düşünüyorlar... birinci elden öğrensinler istiyorum...

Siz okuyunca neler hissedersiniz bilmem ama ben her okuduğumda her gördüğümde o derin sevgiyi çok derinden hissetmekteyim. Evet hala görüşürüz. Hala gelir gider, arar sorar.... Ve hala o sevgi gözlerinde hala  sesinde hala kelimelerinde....

Ben ne güzel bir mesleğe sahip oldum. Ben ne güzel şeyler yaşadım işte kanıtlarım diyorum....



Ne desem ne yapsam yetersiz kalıyor aslında...ne sevgimi anlatabiliyorum ne teşekkürü dosdoğru edebiliyorum. yaptıklarınız, değiştirdikleriniz, yaşattıklarınız hepsi birbirinden ayrı harika... herşey için teşekkürler hocam. 
sizi gerçekten anlıyorum. inanınki anlıyorum ama ne yaparsınız dediğim gibi arada deli oluyorum işte dengesizliğim tutuyor.birazda gerçekten bişeyleri halletmek için konuşmak gerek biliyorsunuz. konuştum ya rahatladım işte. ama yetti mi bence yetmedi ama ZAMANI GELENE kadar sesimi çıkarırmıyım bence çıkarmam. :)) o soruları sormanızı sabırsızlıkla bekliyorum...
farkındayım bugün baya trip yaptım size ama o bile sizi sevdiğim içindi emin olabilirsiniz.hani itiraf etmek gerekirse çoook hoşumada gitti ve gerçekten bugün bi kez daha düşündümki ben çok şanslıyım. iyiki varsınız hocam iyiki varsınız.
yeri geliyor kahrımı çekiyorsunuz,yeri geliyor benle ağlıyorsunuz,yeri geliyor benle üzülüyorsunuz, yeri geliyor (ama daha bugün oldu) azarımı yiyorsunuz, yeri geliyor belki bıkkınlık getiriyorum,yeri geliyor belki sıkıyorum (e sizde yeri gelince kovuyorsunuz), yeri geliyor triplerimi çekiyorsunuz. lafın kısası benim gibi bi belayla uğraşıyorsunuz. Ne deseniz haklısınız hak veririm size.ama bütün bunlara ve arada bir yanınızdan kovmanıza rağmen beni sevdiğinizi bilmek bu dünyada bi çok şeye bedel emin olabilirsiniz.o kocaman yüreğinizde benimde ufacık bi yerim varya ölsemde gam yermiyim bence yemem. :))
şeyy hocam yaaaaaaa biliyormusunuz? bence siz bugün yoruldunuz gerçi hangi gün yorulmuyorsunuz ki.kıyamaaaaaaaaaaam ben hocama yaaaaa.yüzünüze o kadar çok yansıyorki yorgunluğunuz ama herşeye rağmen gülüyorsunuz ve herşeye rağmen öğrencilerinizle teker teker elinizden geldiğince ilgileniyorsunuz.hayranım bu enerjinize hayranım bu öğrencilerinizle bağınıza hayranım o kocaaaaaaman yüreğinize...  o yüreği kimse üzsün asla istemem biliyormusunuz? kimse yorsun istemem ki zaten yorulacak bi yürek değil sizdeki.zaten yorulacak olsada yorulmasın. :)) kendi yüreğime kıyarımda sizin yüreğinize asla asla hocam asla kıyamam. 
aslında bugün yaptıklarım için kendime kızdım ama gün geriye akmıyor işte aksaydı...
bugünü unutmanızı asla istemem sizi üzmeme rağmen.niye derseniz dünüm gibi bugünümüde ben sizinle yani benim için çok değerli biriyle paylaştım her ne kadar onu üzsemde onlaydı günüm.ben bugünümü unutmam tıpkı dün sizinle geçirdiğim günleri unutmadığım,yarın sizinle geçireceğim günleri unutmayacağım gibi...sizinde unutmamanızı isterim.:)) her ne olursa olsun.
benden bıkmayın olurmu hocam? dediğim gibi önemsemenize çok ihtiyacım var.
sonra sizi anladığımı hatta çok iyi anladığımı bilin olur mu?  inanın gerçekten anlıyorum sizi ve bugün daha bi iyi anladım emin olabilirsiniz.o ihtiyacım olan ilginizde benden esirgemeyin ne olur!! bilinki çok seviyorum sizi ve bilinki çok değer veriyorum size...
ve şu da var gülmek kime yakışıyor sorusuna milyonkere cevabımsınız...
ve şimdi hiç sebebsiz sadece benim için gülümsermiziniz?  :)))))))))))))))

CANIMSINIZ


Ne diyebilirim, ne yazabilirim daha fazla.... Ama okuduğunuzda en çok anlamanızı istediğim hangi yaşta hangi konumda olursak olalım hepimiz özel olmak, hepimiz önemsenmek istiyoruz. Ve ben meslek hayatım boyunca en fazla bunu hissettim bunu hissettirmeye çalıştım... Hep uzattım ellerimi....Ve sonuçta çok sevdim çok sevildim....  Darısı mesleğine yeni başlayan öğretmen arkadaşlarımın başına....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder