8 Ekim 2013 Salı

:)

Saat 11:45 idi bilgisayarımı açtım. Mesajlarıma bakayım ve sayfalarımla ilgileneyim diye. 5 dak sonra kapı çaldığında ben daha yeni okumaya başlamıştım denilebilir.. Ve o saatten bu saate (18:44) bir daha da oturamadım. Sayfalarım bile açık kaldı...
Ziyaretçiler, seanslar, ön görüşmeler...
Bu arada yemek yiyemedim. Açım, sürekli çay içtim midem çalkalanıyor...
ha bu arada hala hastayım. Güzelliğimden ve neşemden bir şeyler kaybetmesem de :) burnum akıyor, ellerim buz gibi ve üşüyorum ve biraz halsizim ....
Ve onca saat nerdeyse hiç susmadan konuştum tabi.. İnsan açlıktan ağrıyan başından, ( benim böyle tuhaf acıkınca baş ağrım nüksediyor ha birde su içmeyi unuttuğumda... :) )  konuşmaktan yorulur da   ama yorulmaktan zevk alır mı... Aldım Alıyorum...
Ve kapı tekrar çalmak üzere... Ve asansör durdu.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder