30 Ağustos 2013 Cuma

SABAHI BEKLEMEK GÜZEL...

Merhaba
bu isimsiz nedensiz mektubu okuyan insan....

Sabah oldu biliyor musun.. Yaklaşık 4 saattir bekliyorum. Beklemek güzel değil mi? Hele de geleceğini biliyorsan, hele de bir nedenin varsa, hele de beklediğin şey sana aydınlık getirecekse.. Ama zamanında gelmeli beklenen. Tam da gelmesi gereken zamanda olması gereken anda...
Sen de bekler misin bazen...?
İlginç olan ne biliyor musun ben aslında beklemeyi ve bekletmeyi hiç sevmeyenlerdenim. Bilmezsin öğrencilerim ne çektiler bu konuda benden. Hangi yaş ve hangi konumda olurlarsa olsunlar tahtanın önünde çoktur bekledikleri ecel sorularını. Evet ya hem onları tahtaya çeker hem de allah ne verdiyse sorardım. Sen de 5 dakika ben deyim 15 dakika...
Allahım ben ne sadist bir şeyim. Ama görüyorsun kendimi biliyor ve kabul ediyorum. Ki bu büyük bir erdemdir. Yani ben çok erdemliyimdir. Ve anladın evettt aynı zamanda çok da ukalayım ama ne yaparsın bana yakışıyor :)
Aaa neler diyorum. Tüm bunlar saatlerdir beklemekten ve kendime eğlence üretme isteğinden kaynaklı. Yoksa çoğu zaman normal davranabiliyorum inan ki...
Tam da burda kızım olsa der ki " Çoğu zaman... yani her zaman değil. Yani normal davranmadığın anlarda var değil mi anne...?" Ee ne yaparsınız tam da benim kızım. Çocuk bizim !!!
Yıllar önce yeğenim demişti ki " Teyze senin biz öğrencilere yaptıklarının intikamını bir gün Ödül alacak... Ha ha ha biraz tuhaf oldu değil mi.. Hayır hayır yanlış anladınız. Yaptıklarım ödül almayacak. İntikamı Ödül alacak (mış). Ödül mü o benim kızım...:) 1 nisan doğumlu kızım. Şaka gibidir... ve 2 gündür ateşler içinde yatan kızım. Ben de mağlum nöbetlerdeyim.
Saat 07:06 itibarıyla raporu veriyorum.  Ateş kontrol altında ve stabil.Saat 03:00 itibarıyla nöbeti eşimden devr almış ve görevi başarıyla tamamlamış olmanın dayanılmaz hafifliği üstümde ...

Vee  uykunun ağırlığı gözlerimde saatlerdir biraz kitap oku biraz bilgisayarı kurcala derken artık dik durma yetisini kaybeden düşük omuzlarımla... ben 03:00 - 08:00 gece nöbetçisi...

 

Neyse ki sabah oldu artık. Şükür... Ya insanın erken kalkması harika bir şey... Nasıl da dinç oluyorsunuz... Günü karşılıyorsunuz... Hazır ve dinamiksiniz....
kesinlikle doğru söylüyorlar...
Bu zızz gerçekten...zızzzzzzzzzzz muhteşem..... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

İyi sabahlarrrrrrrrrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder