14 Ağustos 2013 Çarşamba

SEYREYLEDİM DÜNYAYI



Böcüğün uykusu geldi. Her zaman ki gibi elimden tutup beni sürüklemeye çalıştı.. Ne oldu dedim. "Enne cütt" dedi... Yani anlasana anne uykum geldi demek istedi.  "İyi geceler dedin mi herkese" dedim. Koşa koşa gitti salona... Önce Ede'ye sonra Ti'ye sonra Tubi'ye sonra Ödü'ye uzattı kollarını sarıldı. Bu arada sırtlarına elleriyle pıt pıt yapmayı da unutmadı. Sonra tekrar koşarak geldi yanıma... "Hadi sen git odaya ben sütü hazırlayıp geliyorum" dedim. Yine koşarak gitti odaya, tırmandı yatağa ve yatıp beklemeye başladı. Ben elimde sütle girince içeri tezahurat yoğundu " cüt cüt cüttttttttt "...

Sonra uyuttum böcüğü... Saçlarını okşayarak, gıdıklarını severek (bizim böcük ayaklarına gıdık adını uygun buldu) 


Ve sonra da seyrettim bebeği mi...  Sanki seyreyledim tüm hayatımı, tüm dünyayı...

Siz hiç bir bebeği uyurken gördünüz mü? Eğer seyretmediyseniz uyurken bebeği siz dünyanın en güzel şeyinden habersizsiniz demektir. Eğer uyurken bakmadı iseniz hiç bir bebeğe dünyanın en güzel manzarasını görmediniz demektir. Eğer sevmedi iseniz bir bebeğin saçlarını siz hiç sevgiye dokunmadınız demektir....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder