17 Eylül 2013 Salı

AMERİKA'DA İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TANRIYA MEKTUPLARI...

:) :) :)

Amerikada ilk okul ögrencilerinin Tanrı'ya mektupları  

Sevgili Tanrım
İnsanların ölmelerine izin verip yenilerini yapmak yerine neden elindekileri tutmuyorsun? Jane

Sevgili Tanrı
Lütfen bana bir Midilli gönder. Senden şimdiye kadar hiçbir şey istemedim. Bunu da herhalde unutmazsın. Bruce

Sevgili Tanrı
Babam çok aksi. Onu bu huyundan vazgeçirmeni istiyorum. Ama lütfen canini yakma. Sevgilerle. Martin

Sevgili Tanrı
Bulutlardan biri yüzünü öyle korkunç yaptı ki ödüm koptu. Nolur söyle ona
bida öyle yapmasın. Ellen

Sevgili Tanrı
Sahiden var mısın? Bazıları buna inanmıyor: Eğer varsan gecikmeden bir şeyler yapmanda fayda var.
Harriet Ann

Sevgili Tanrı
Eğer hiç kimse bilmeyecekse iyi olmanın ne yararı var?
Mark

Sevgili Tanrı
Üst kattakiler durmadan bağıra çağıra kavga ediyorlar. Bence yalnızca çok iyi arkadaşların evlenmesine izin vermelisin. Nan

Sevgili Tanrı
Ne diye bu kadar çok insan yarattın. Başka bir dünya daha yapıp fazlalıkları oraya koyamaz misin? J.B.

Sevgili Tanrı
İnsanlara ruhları her zaman doğru mu dağıtıyorsun? Yanlış yapabilirsin. Cindy

Sevgili Tanrı
Sen tuhaf ne yaparsan yap herkes hayran oluyor ama ben ufacık bir saka bile yapsam yiyorum fırçayı. Allison

Sevgili Tanrı
Bizi hiç merak etme çünkü bizimkiler çok dindar. Teddy

Sevgili Tanrı
Bende senin dışında bütün liderlerin resmi var. Norman

Sevgili Tanrı
Şişman olunca kimse senin arkadasın olmak istemiyor. Martha

Sevgili Tanrı
Oğlanlar kızlardan daha mı ustun? Biliyorum sen de onlardansın ama gene de dürüst olmaya çalış. Sylvia


Sevgili Tanrı
Kitabini okudum ve beğendim. Bütün o fikirler nereden geldi aklına? John

Sevgili Tanrı
Zürafaların görünümünü isteyerek mi böyle yaptın yoksa yanlışlıkla mi oldu? Norma

Sevgili Tanrı
İncil’de neden hiç karInIn adi geçmiyor? Yoksa İncil’i yazarken daha evlenmemiş miydiniz? Larry

Sevgili Tanrı
Tamam Incil'de obur yanağını cevir diye biliyorum ama kardeşim gözüme vurunca ne yapacaz? Sevgiler. Teresa

Sevgili Tanrı
Tanrı olduğunu nasıl bilebildin? Charlene

Sevgili Tanrı
Senin yasına geldiğimde tıpkı senin gibi olmak istiyorum. Tamam mı? Tommy

  
Sevgili Tanrı
Eğer Tanrı ben olsaydım bu kadar iyi olmazdım. Bunu aklından çıkarma. Michelle


Sevgili Tanrı
Su andaki eksiklerimi yazıyorum: Yeni bir bisiklet, bir kimya seti, kopek, film makinesi, beyzbol eldiveni. Hepsini gönderemezsen birazı da olur. Seni seven Eric
Not: Noel Baba’nın olmadığını biliyorum.

Canim canim Tanrı
Astronotları öyle yukarı fırlatıp fır fır döndürmelerinden ödüm kopuyor. Nolur onların bizim evin damına düşmelerine izin verme. Dostun Norman

__._,_.___


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder