5 Kasım 2013 Salı

ANNELİK VAZİFESİNİ BU ARADA KİM YAPIYOR ?

Ağzınıza kaleminize sağlık Yüksel Bey diyor ve paylaşıyorum.....


Sevgili anneler...
İlk ağızdan aldığım bilgiye göre 8.sınıflar 3 hafta sonra ilk sınavlarına gireceklermiş. Danışanım olan anne ile seansımız esnasında gerçekleşen diyaloğumuzdan bir kesit vererek bir giriş yapmak istiyorum.
- Bu yıl 8. sınıfta olan ikiz çocuklarım var.
- Her gün test çözüyoruz.
- İyi bir Anadolu lisesine girmek için ihtiyacımız olan puana hala ulaşamadık.
- Sınavlarda gereken başarıyı gerçekleştiremiyoruz.
- Panik atağım aktive oldu...
Danışanım olan anne seansa geliş sebebini böyle sıralıyordu. Ve ilerleyen konuşmamızda şunu da ilave etti.
- Onlara yardımcı olabilmek için ders çalışıyor ve onlara anlatıyorum. Hatta mümkün olsa dershanede ki derslere bile gireceğim.
Tanıdık geldi mi sizlere de bu konuşmalar. Çocukları sınava hazırlanan pek çok evde yaşanan bir duruma çok güzel ayna tutuyordu bu konuşma.
- Çocuklarınızın başarısı için bu denli gayretli olmanızı yürekten kutluyorum dedim danışanıma.
Ve;
ANNELİK VAZİFESİNİ BU ARADA KİM YAPIYOR ? diye de ekledim.
Çocuklar daha bu yaşlarda üstlerine bindirilen ağır yükün altında inim inim inlerken,
BEN SEVGİMLE SENİN YANINDAYIM,
ÇALIŞMALARININ KARŞILIĞINI ALACAĞINA İNANIYOR VE SANA GÜVENİYORUM,
SORUMLULUKLARINI YERİNE GETİRMENİN RAHATLIĞINDA SINAVA GİRDİĞİNDE, SORULARI OKUDUKÇA KOLAYCA YAPTIĞINI GÖRECEKSİN.
YAPABİLECEĞİNİN EN İYİSİNİ YAPACAĞINA İNANIYORUM.
SENİ HER KOŞULDA SEVİYORUM...
Bunu çocuklarımıza kim söyleyecek...Çocuklarımızı başarabileceklerine kim inandıracak.
BAŞARI BİR HALDİR.
BAŞARI ÖNCELİKLE İNANMAK VE GÜVENMEK ENERJİSİNİ HAL EDİNMEKTİR.

YÜKSEL KÖKSAL

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Blogunuzu yeni kesfettim ve cok begendim. Banada beklerim. Guzel paylasimlarla gorusmek uzere

    http://bentasindim.blogspot.nl/

    YanıtlaSil